Am Lehrstuhl für Marketing & Medien der Universität Münster (Marketing Center Münster, Fachbereich Wirtschaftswissenschaften) ist unter der Betreuung von Prof. Dr. Thorsten Hennig‐Thurau zum nächstmöglichen Zeitpunkt zunächst befristet auf 3 Jahre eine Stelle mit Dreiviertel der regelmäßigen Arbeitszeit als wissenschaftliche:r Mitarbeiter:in (Entgeltgruppe 13 TV‐L) zu besetzen.
Lehrstuhl für Marketing und Medien sucht Wissenschaftliche:n Mitarbeiter:in mit Schwerpunkt "Marketing & Virtual Reality"!
Doctoral Research Associate (m/f/d) at Chair of Digital Transformation
Am Lehrstuhl für Digitale Transformation ist zum nächstmöglichen Zeitpunkt eine Stelle als Wissenschaftliche*r Mitarbeiter*in (75% Arbeitszeit: 29 Stunden 52 Minuten) zu vergeben. Die Stelle ist zunächst auf drei Jahre befristet, jedoch bei Bedarf im Rahmen des Promotionsvorhaben verlängerbar.
Wer sind Wir?
Lehrstuhl für Marketing und Medien sucht Wissenschaftliche:n Mitarbeiter:in!
Am Lehrstuhl für Marketing & Medien der Universität Münster (Marketing Center Münster, Fachbereich Wirtschaftswissenschaften) ist unter der Betreuung von Prof. Dr. Thorsten Hennig‐Thurau zum nächstmöglichen Zeitpunkt zunächst befristet auf 3 Jahre eine Stelle mit Dreiviertel der regelmäßigen Arbeitszeit als wissenschaftliche:r Mitarbeiter:in (Entgeltgruppe 13 TV‐L) zu besetzen.
Negotiation Workshop with Engelhard Arzneimittel - Sign Up Until April 26
Warum sind Verhandlungen relevant im Alltag und warum sollten Sie keine Angst davor haben? Wie bereitet man sich richtig vor und überlässt nichts dem Zufall?
Chair of Marketing Management @ AI Research EXPO
On April 23rd 2024, the Center of Nonlinear Science hosted the first Artificial Intelligence (AI) Research EXPO by CeNoS and InterKI at the University of Münster in the Schlossfoyer. The event was aimed at researchers utilizing AI methodologies across various disciplines. The AI Research EXPO featured a poster exhibition and networking session, providing a platform for AI researchers to present their work and engage in interdisciplinary discussions. Additionally, two keynote presentations offered insights into the methodological and theoretical aspects of AI.
Exploring Sensory Marketing – PhD Course by Prof. Dr. Dipayan Biswas
In the week from April 2nd to April 5th, the Chair of Marketing Management welcomed Marketing Professor Dr. Dipayan Biswas from the University of South Florida. Renowned in the field of Sensory Marketing, Professor Biswas held a PhD course titled “Sensory Aspects of Businesses: Implications for Humans, AI and Robots” at the Marketing Center Münster.
Reach Ideation Lab | From 0 to Start-Up in 6 weeks
REACH Ideation Lab
Ideation Lab:
The REACH - EUREGIO Start-up Center is the contact point for all those interested in founding a company at the University of Münster and the FH Münster. The REACH accompanies them on their way from the idea to a successful spin-off.
Circle of Excellence in Marketing | Apply until April 21!
Am 21.04.2024 endet die aktuelle Bewerbungsrunde für das Studentenförderprogramm "Circle of Excellence in Marketing".
We want you! Interested in doing a doctorate?
Starting August 1st, 2024 (or later). We offer a 3-year temporary position (75%, working hours: 29 hours 52 minutes). The position includes a teaching load.
This corresponds to 4 semester hours per week (SWS) during a semester on a full-time basis.
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